Мобільний клієнт

  1. 1. Використання мобільного клієнта BAS 8.3. на Android/iOS пристроях.

  •  Розробка мобільного інтерфейсу будь-якої складності (робоче місце менеджера виїзної торгівлі, інвентаризація складу) 
  •  Налаштування периферійного обладнання для мобільного пристрою (сканер штрих-коду з камери телефону, термодрук). 
  •  Організація взаємодії з інтернет месенджерами Viber, Telegramm. (Пересилання друкованих форм первинних документів безпосередньо з мобільного клієнта).
2. Створення підсистеми управління обміну інформації між інтернет магазином та бек – Офісом (Платформою BAS 8.3). 

  • Налаштування обміну даних з боку BAS 8.3 для інтернет магазину (публікація HTTPS сервісів за номенклатурним переліком товару з усіма характеристиками). 
  • Налаштування обміну даних для отримання інформації від інтернет-магазину (Обробка із завантаження «Замовлень покупців», які були створені в інтернет-магазині за певний період). 
  • Налаштування обміну даних з постачальниками товару в BAS 8.3.