Демонстрація

Дуже часто у компаній виникають складності в правильному виборі програмного продукту. Недолік інформації про функціональні можливості того чи іншого продукту, призводить до неправильного вибору. І як наслідок цього - процес автоматизації на підприємстві рухається зовсім не в тому напрямку, в якому очікувалося, підприємство не досягає поставленої мети, пов'язаної з впровадженням нового програмного продукту. А якщо це раптом відбувається, то дуже з великими фінансовими і тимчасовими втратами. Це можна порівняти з ситуацією, коли на людину в темряві надягають костюм іншого розміру і чужого фасону.

Та інформація, яка викладається на сайті виробника не володіє повною наочністю і не може до кінця розкрити продукт (конфігурацію), показати, як то кажуть, її у всій красі.  

На допомогу може прийти тільки візуальна демонстрація програмного продукту, з застосування проекційного устаткування. З детальним показом всього набору функціональних можливостей програми, а також можливої ​​специфіки використання даного продукту


У процесі демонстрації, відбувається живий контакт між консультантом і співробітниками компанії, що дуже важливо для самого процесу сприйняття інформації. З'являється унікальна можливість у співробітників компанії вступати в діалог з консультантом під час проведення демонстрації, задавати йому конкретні питання по темі, що викладається. 

Така плідна взаємодія двох сторін приводить завжди до позитивного результату. 

У потенційного замовника з'являється можливість зробити правильний вибір, і не зробити фатальної помилки під час руху по тернистому шляху до досконалості.