Навчання

Не секрет, що головну цінність будь-якої компанії є її співробітники. І цінність ця зростає разом з професійним і особистісним зростанням кожного. Тому, вкладення грошей в навчання персоналу - це, перш за все, інвестиції в саму компанію 

Багаторічний досвід робіт по впровадженню інформаційних систем наштовхує на висновок, що найефективніший спосіб навчання співробітників компанії лежить через багатоступінчастий шлях освоєння програмного забезпечення.

Це пов'язано з тим, що асоціативна пам'ять людини не сприйнятлива до отримання нової спеціалізованої інформації (наповненою конкретикою) без прив'язки до стереотипної сітки (системі координат), людина плутається в отриманої інформації і все практично забуває через деякий час.

Така інформаційна атака на свідомість учня людини не ефективна і навіть шкідлива. Процес навчання при таке не професійному підході може зайти в глухий кут. Щоб цього не відбувалося на практиці, необхідний комплексний і науковий підхід у вирішенні цього завдання. Для початок потрібно зрозуміти наступний момент - для того щоб процес засвоєння отриманого матеріалу був успішним, потрібно в студента сформувати нову стереотипну матрицю.

Вона дозволить в процесі навчання розкладати отриману інформацію по потрібних осередків і формувати ієрархічно ланцюжок інформаційних блоків в свідомості людини. У підсумки ми отримаємо чітку картинку моделі інформаційної системи в асоціативної пам'яті учня людини. Тим самим ми досягаємо головної мети - структура образу інформаційної системи, яка існує об'єктивно, повністю відображена в образі свідомості людини, яка існує суб'єктивно.  

Кращим способом формування стереотипного мислення в учнів - є колективне навчання (навчання в мобільних групах), з використанням опрацьованого методичного матеріалу та проекційного обладнання.

Наша компанія проводить групове навчання співробітників компанії-замовника безпосередньо на підприємстві або в офісі замовника.

По закінченню процесу групового навчання проводиться комплексне тестування на критерій оволодіння отриманого матеріалу, з виставленням оцінок і отримання сертифікатів.

Навчання може відбуватися за всіма основними формами платформи BAS.

Але на цьому навчання не завершено, створений лише тільки каркас (скелет) інформаційної системи, необхідно наростити до цього скелету м'язи. Наповнити отримані образи конкретикою функціоналу інформаційної системи.

Цей етап навчання найкраще здійснювати в індивідуальному контакті консультанта і учня співробітника. У процес цього творчого взаємодії, якого навчають зможе більш детально зрозуміти функціональні можливості системи, побачити специфіку взаємодії інформаційних підсистем і зрозуміти їх основне функціональне призначення.